INTREBARI FRECVENTE

Cum comand?

Procesul de comandă este simplu: adăugați produsele în coș, selectați modalitatea de livrare și plată și validați comanda.

Pentru a adăuga un produs în coșul dumneavoastră de cumpărături, tot ce trebuie să faceți este să apăsați butonul Cumpără / Pune în coș din dreptul produsului.

Dacă doriți mai multe bucăți din acel produs, mergeți în zona coșului și ajustați cantitatea în funcție de preferințele dumneavoastră.

În momentul în care aveți toate produsele dorite în coș, apăsați butonul Plătește comandă din zona coșului.

Introduceți adresa de livrare sau selectați adresa deja existentă în agenda coșului dumneavoastră. Selectați modalitatea de transport și apăsați butonul continuă.

Selectați modalitatea de plată și finalizați comanda.

Am personalitate juridică. Cum comand?

Procedura de comandă este identică cu cea pentru persoane fizice, numai că la Adresa de facturare treceți datele și adresa firmei pentru care va fi facută factura fiscală.

Cum plătesc, ce modalități de plată pot folosi?

Ca modalitate de plată puteți alege plata prin card direct la agentul curierului ce face livrarea sau numerar ramburs.

Plata prin card

Pentru plata prin card sunt acceptate cardurile Visa, MasterCard, dar și cardurile obișnuite de salarii. 

Cum anulez o comandă?

Pentru anularea comenzilor vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la contact@universfarma.ro

 

Cum primesc comanda?

Pentru livrarea comenzilor utilizăm servicii de curierat cu livrare la ușă. În funcție de zona de livrare, durata medie și costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Zona 1: Localitatile resedinta de judet: 24 ore, comanda plasata si confirmata pana la ora 14.00.

Zona 2: Localitatile cuprinse in arealul drumurilor nationale: 48 ore, comanda plasata si confirmata pana la ora 14.00.

Zona 3: Localitatile cuprinse in arealul drumurilor judetene: 72 ore, comanda plasata si confirmata pana la ora 14.00.

Cum returnez o comandă?

Pentru returnarea comenzilor vă rugăm să contactați Departamentul Suport Clienți prin e-mail la adresa contact@universfarma.ro, in termen de maxim 10 zile.  

RETURNAREA SE POATE FACE PENTRU TOATE PRODUSELE PARAFARMACEUTICE.

PENTRU PRODUSELE FARMACEUTICE OTC NU SE ACCEPTĂ RETURNAREA.

Returnarea PRODUSELOR PARAFARMACEUTICE se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului comandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice. SC BIOLIFE MEDICAL SRL are obligația să vă returneze contravaloarea produselor PARAFARMACEUTICE comandate în termen de 14 zile calendaristice.

Prețul transportului nu se returnează.

 

Cum devin membru?

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din menul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un mail pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor necesare.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării precomenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

Ce este Lista de dorințe?

În momentul în care ai descoperit un produs care te interesează, dar nu doriți să îl achiziționați chiar atunci, îl puteți adăuga în Lista de dorințe. Când vă accesați contul veți putea viziona și această Listă și, în funcție de ceea ce doriți în acel moment, puteți adăuga în coș, elimina, sau puteți păstra în continuare aceste produse. Puteți trimite această listă unui prieten pentru primi produsele cadou. Noi vă vom informa despre ultimele noutăți în legătură cu aceste produse - promoții, reduceri de preț, etc.

Cum adaug un produs la Lista de dorințe?

Pentru a adăuga un produs, apăsați butonul Adaugă la dorințe și produsul va fi pus în lista dumneavoastră. Din această listă, produsul poate fi mutat în coșul de cumpărături sau sters, în funcție de preferințe.

Pentru a muta un produs din lista de dorințe în coș:

1. accesați lista dumneavoastră de dorințe,

2. selectați produsul și apoi opțiunea mută în coș

3. apăsați butonul Continuă.

Produsul va fi mutat în coș. În cazul în care doriți să eliminați un produs din lista de dorințe selectați produsul și opțiunea șterge și apăsați butonul Continuă, produsul va fi eliminat din lista dumneavoastră.

Cum intru în contact cu un operator?

Dorim să păstrăm o legătură cât mai strânsă cu dumneavoastră. De aceea, un membru al echipei noastre poate fi contactat prin e-mail la Departamentul Suport Clienţi.

De asemenea, de luni până vineri - între orele 9.00 şi 16.30, puteţi să contactaţi departamentul Relaţii cu clienţii (Farmacia Univers) la telefon 0744 064 255.

BIOLIFE MEDICAL SRL

CUI: RO28312770

Nr inmatriculare: J13/812/2011

 

Punct de lucru ANDA: Bdul Aurel Vlaicu, nr 41B, Constanța |0341 101003

Punct de lucru SOVEJA: Bdul Soveja, nr 63, Constanța |0341 101001

Punct de lucru BABA NOVAC: Strada Baba Novac, nr 169, Constanța |0341 101002

Punct de lucru BRICK: Strada Ion Roata, nr 3, Constanța |0775 382378

Punct de lucru TOMIS: Bdul Tomis, nr 293, Constanța |0341 455024

 

 

 

 

Product added to wishlist
Product added to compare.